با سلامت

سلامتی در یک قدمی شما

بهترین انواع سیر برای اجتناب

نسترن یک ماه پیش

خواص و فواید قابل توجه سیر دلیل اصلی تاکید جدی و مکرر متخصصان تغذیه و پزشکان بر لزوم گنجاندن آن در برنامه های غذایی روزانه است. سیر به عنوان یک ماده غذایی بسیار مغذی و دارای خواص درمانی متعدد شناخته شده است و مصرف آن می تواند فواید چشمگیری برای سلامت انسان داشته باشد. با این حال، باید توجه داشت که همه انواع سیر موجود در بازار را نمی توان با اطمینان کامل مصرف کرد و برخی از آنها ممکن است فاقد کیفیت مطلوب و حتی مضر باشند. بنابراین، انتخاب و خرید سیرهای مرغوب و با منشاء معتبر امری ضروری است.

سیر وارد شده از کشور چین را نخورید

سیر دارای خواص فراوان و ویژگی های آنتی بیوتیکی طبیعی است که به مبارزه با ویروس ها و باکتری ها کمک می کند. این ماده غذایی همچنین تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، پاکسازی کننده رگ ها و کنترل کننده فشار خون و کلسترول است. علاوه بر این، سیر می تواند به کاهش آنفولانزا نیز کمک کند. این تنها بخش کوچکی از خواص سیر است که می تواند شما را به گنجاندن آن در برنامه غذایی روزانه تشویق کند. اما قبل از خرید و مصرف، توجه به محل کشت و تولید آن ضروری است.

متاسفانه امروزه لازم است منبع رشد سیر را بدانید در واقع اگر سیر خریداری شده چینی است خیلی مراقب باشید چرا که خیلی از کشاورزان چینی از سموم غیرقانونی و مضربرای زودتر رسیدن سیر و افزایش تولید استفاده می کنند همچنین سیرهای چینی با آفت کش متیل برومید به شدت ضدعفونی می شود.

متیل برومید ماده ای بسیار سمی است و قرار گرفتن در معرض مقادیر زیاد آن باعث آسیب به دستگاه گوارشی و سیستم عصبی مرکزی و یا حتی مرگ می شود. از طرف دیگر، سیرهای چینی آلوده به سرب و سولفیدها هستند.

سیر کشور چین خطرناک است به هیچ وجه مصرف نکنید

دلیل سمی بودن سیرهای چینی

مشخصات سیر چینی چیست؟

بیوگرافی
سلامتی در یک قدمی شما
آخرین نوشته‌ها
آرشیو موضوعی