با سلامت

سلامتی در یک قدمی شما

بهبود سلامت و زیبایی با ترکیب گریپ فروت و عسل

نسترن ۲ ماه پیش

اگر شما به دنبال راهکاری سریع، آسان و مؤثر برای دستیابی به زیبایی و سلامت هستید و علاقه‌مند به کاهش وزن به شکلی ساده می‌باشید، ترکیب گریپ‌فروت و عسل می‌تواند گزینه‌ای مناسب و شگفت‌انگیز برای شما باشد. این ترکیب طبیعی و مغذی نه تنها به بهبود ظاهر بلکه به ارتقای سلامت کلی بدن نیز کمک می‌کند. با مصرف منظم و مناسب این ترکیب، می‌توانید به طور موثری به اهداف زیبایی و تناسب اندام خود دست یابید.

گریپ فروت و عسل اکسیر زیبایی و سلامت

ترکیب گریپ فروت و عسل یک ترکیب بسیار مفید و مغذی است که خواص فراوانی برای سلامت و زیبایی بدن دارد. این ترکیب غنی از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است که میتواند نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها ایفا کند. همچنین این ترکیب میتواند در بهبود زیبایی پوست، مو و ناخن ها، همچنین در فرآیند لاغری و کاهش وزن بسیار موثر باشد. این ترکیب طبیعی و سالم میتواند به عنوان یک اکسیر زیبایی و سلامت برای بدن عمل کند.

گریپ فروت از آنتی اکسیدان های خوبی است که خاصیت ضد باکتریایی آن شناخته شده است.سرشار از ویتامین C است اما حاوی ویتامین های A، B، D و E و همچنین کلسیم، منیزیم، منگنز، فسفر، روی، آهن و مس می باشد.

زیبایی و سلامت از طریق گریپ فروت و عسل

مواد لازم : یک گریپ فروت بزرگ یک قاشق غذاخوری عسل روش آماده سازی: گریپ فروت را از وسط برش زده و نصف آن را با قاشق از پوست در آورید و با عسل در مخلوط کن می ریزیم وقتی عسل خوب حل شد اکسیر آماده است این اکسیر بسیار مفیدی است.تحقیقات متعدد نشان داده است که اگر هر روز گریپ فروت بخورید سطح کلسترول بد تا 15،5٪ و تری گلیسیرید 27٪ کاهش می یابد. این تاثیر بدلیل وجود پکتین است. این ترکیب همچنین سطح انسولین را کاهش داده و سوخت و ساز بدن نرمال می شود.

گریپ فروت و عسل

از گریپ فروت و عسل برای پیشگیری از بیماری استفاده کنید

لیکوپن، با سموم و مواد مضر موجود در ارگانیسم مقابله میکند. گریپ فروت حاوی مواد تشکیل دهنده بسیاری است که با سرماخوردگی مبارزه می کند. این میوه به پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی کمک می کند. مصرف چند جرعه از این اکسیر 20 دقیقه پس از صرف ناهار نیمی از کالری را در زمان ناهار خوردن کاهش میدهد به هر حال، به یاد داشته باشید که گریپ فروت ممکن است اثرات برخی از دارو را بالا ببرد، بنابراین قبل از نوشیدن با پزشک مشورت کنید در صورتی که از داروهای کاهش فشار خون، داروهای سرطان، داروهای ضد افسردگی، آنتی بیوتیک و یا داروهای قلبی استفاده می کنید، از مصرف ان اجتناب کنید.

لاغری با گریپ فروت و عسل

لاغری را با ترکیبی از گریپ فروت و عسل تجربه کنید

بیوگرافی
سلامتی در یک قدمی شما
آخرین نوشته‌ها
آرشیو موضوعی